Laddercompetitie padel en tennis

Schrijf je in voor de laddercompetitie!

Na vele goede reacties, werken we verder met de laddercompetities van www.clubladder.nl.
Je kan je heel het seizoen aanmelden voor de ladder.

Om deel te nemen aan onze laddercompetities, dien je lid te zijn van NTC.
Schrijf je daarna pas in voor de laddercompetitie. We maken geen onderscheid in dames/heren of gemengd. Het zijn de uitslagen die spreken en ervoor zorgen dat bv een sterk dubbel gemengd team kan uitkomen tegen een sterk dubbel dames of heren team. Zo ook bij de enkelladder. Hip hé!

Kort samengevat:

• Elke 2 weken regelt clubladder.nl een leuke wedstrijd voor je
  • Je kiest zelf wanneer je graag speelt, maar je speelt je wedstrijd binnen die twee weken
  • Je wordt ingedeeld op jouw speelniveau
  • Je wisselt van plek als je wint van iemand die hoger staat
  • De ladder is voor leden vanaf 18 jaar
  • Een uitgebreide beschrijving vind je hier

Hoe schrijf je je in?

1. Surf naar de juiste laddercompetitie op clubladder.nl

2. Klik op ‘Meld je aan’ en volg de stappen. Je zal onder andere je sterkte moeten ingeven.

3. Je zal een bevestigingsmail krijgen.

4. Clubladder.nl koppelt je om de  twee weken aan een tegenstander. Je ontvangt deze informatie via mail.

5. De match

• Je plant zelf met je tegenstander je match in
  • Iemand boekt de baan via Tennis Vlaanderen
  • Je regelt onderling de ‘financiën'

6. Na de match geeft de winnaar de score (je speelt één uur lang - padel: anderhalf uur - en je speelt 'best of 3 sets) in op de website of de app (‘Clubladder’).

Wil je weten hoe:

• je ladderpositie bepaald wordt
  • wat je moet doen als je toch niet kan of je tegenstander niet kan en wat daar de gevolgen van zijn
  • wat je moet doen als iemand geblesseerd raakt tijdens de match
  • hoe je een ronde overslaat en wat daar de gevolgen van zijn?

Lees het hier.

Moest de ‘laddergoesting’ je pas achteraf overvallen, geen probleem: je kan je het hele seizoen aanmelden voor de laddercompetitie. Je kan ook rondes overslaan. Aan het einde van het seizoen huldigen wij de spelers met de meeste wedstrijden, de snelste stijgers en de top 3.